8 Şubat 2012 Çarşamba

Katy Perry Sims karakteri olursa

Katy Perry hayranı değilim; benim için olsa da olur, olmasa da olur bir insan. Şu aralar, Katy Perry Sims oyununa dahil oluyormuş. Sims de, bir zamanlar benim vazgeçemediğim, başından saatlerce kalkamadığım bir oyundu. Aileler yaratır sonra da onların hayatlarını yönetirdim. Bir gün birden bire sıkıldım ve 3 kişilik aileyi, aç susuz bırakarak, öldürdüm :)
Tabi o zamanlarda Sims bu kadar gelişmiş bir oyun değildi. Şimdi, neredeyse gerçek dünya gibi karakterler var. Katy Perry de bu karakterlerin arasına katılmış. Artık Sims oyunlarında, Katy Perry temalı oyun içeriği ve sanal eşyalar olacakmış. Bu birliktelik 2012 Mart ayında piyasaya çıkacak olan The Sims™ 3 Showtime’ın Koleksiyon Versiyonuyla başlayacakmış ve Katy Perry markanın tüm reklam ve promosyon kampanyalarında da boy gösterecekmiş. Meraklılarına duyurulur!


Hiç yorum yok: