19 Aralık 2011 Pazartesi

Ocak 2012 kapakları

Küçüklüğümde annemin Burda dergileri ile başlayan, dergi merakım hala hız kesmeden devam ediyor. Belki de bu merakım beni Şamdan Plus Dergisi'ne yönlendirdi... Dergide çalışıyor olmanın en güzel avantajlarından biri de, Türkiye'de gereksiz pahalı fiyatlarla satılan yabancı dergilerin her zaman elimizin altında olması! Üstelik daha ayın başındayken, öbür ayın dergileri elimize ulaşıyor :)

En sevdiğim şeylerden biri de, hangi dergi kimi kapak yapmış diye öğrenmektir :) Bundan sonra bir sonraki ayın kapaklarını sizinle de paylaşacağım 

Marie Claire Avustralya/Cameron Diaz
Cameron Diaz, kırmızı elbisesi ve ruju ile yılbaşı ertesi için çok doğru bir seçim olmuş

W Us / Carey Mulligan
Son zamanlarda başarılı oyunculuğu ile yükselen yıldızlardan biri Carey Mulligan. Çok masum ve çocuksu hatlara sahip ama bu kapakta tam tersi bir kadın var. Sevdim :)

Cosmopolitan İngiltere / Katherine Heigl
Muhteşem renkli ve çarpıcı bir kapak. Katherine Heigl, her zaman çok beğendim bir isim. 


Cosmopolitan Amerika / Scarlett Johansson
 Scarlett Johansson, çok seksi bir kadın ama bence onun rengi kesinlikle sarı olmalı. Kıyafetini de pek beğenmedim. İngiltere kapağı çok daha güzel

Elle İsveç / Jennifer Aniston
Jennifer Aniston, Hollywood'da en beğendiğim kadınlardan biri. Hala Brad Pitt'in neden bu kadını bıraktığını anlayamıyorum. Friends'ten mi çok etkileniyorum acaba?

Vogue İngiltere / Florence Welch
İngiltere'nin en popüler isimlerinden biri ama bence çok zayıf bir kapak. Bu kadının 86'lı olduğuna inanabiliyor musunuz?

Glamour İngiltere / Tulisa
İngiliz dergileri, müzik dünyasından isimleri tercih etmiş anlaşılan. Tulisa, belki İngiltere'de çok popüler olabilir ama kendisi hakkında pek bir bilgim olmadığı için beni cezp etmedi.

Glamour Amerika / Kardashian Kardeşler
Kim ne derse desin, ben bu kızları seviyorum :) Evet, görgüsüzlükte üstlerine yok, ne iş yaptıkları belli değil ama izlerken eğleniyorum. Ayrıca tiplerini de beğeniyorum, özellikle de makyajlarını :) Bu yüzden bu kapağı da sevdim

InStyle Amerika/ Jennifer Garner
2012'de üçüncü bebeğini dünyaya getirecek olan Garner, ocak sayısı için doğru bir seçim olmuş. Kapak da, tam kış kapağı ama bence çok sıradan. Belki hamile göbeğini belli edecek güzel bir fotoğraf olabilirdi

Vanity Fair Amerika / Lady Gaga
Şüphesiz 2011'in en önemli isimlerinden biriydi Lady Gaga. Çok iddialı ve süper bir kapak olmuş.

Harper's Bazaar Amerika/ Madonna & Andrea Riseborough
Madonna denilince akan sular durur! :) Bizim aile için ayrı bir önemi vardır kendisinin :))) Bence Madonna'nın olduğu her kapak güzeldir. Bu kapakta da, yönetmen koltuğuna oturduğu W.E filmindeki başrol oyuncusu ile birlikte görülüyor.

Marie Claire Amerika / Angelina Jolie
Her ne kadar Aniston'cı olsam da, bu fotoğrafta Angelina Jolie'nin güzelliğine laf söyleyemem. Kusursuz




Hiç yorum yok: