27 Aralık 2011 Salı

Yılbaşı gecesi ne giymeli?

Bence yılbaşının rengi, kırmızı ve yeşildir. Şu anda, nereye gitsem; hangi mağazaya gitsem bu iki renk beni karşılıyor. Yılbaşı süslemelerinde de hep bu iki rengin ağırlığı var. Ne yazık ki, ben bu sene evimde hiçbir yılbaşı süslemesi yapamadım, ağaç bile alamadım. Üşendim, erteledim ve zaten yılbaşı geldi bile :) Napalım, artık seneye yaparım güzel bir ağaç diye kendimi avutuyorum.

Peki yılbaşı gecesi için özel plan yapanlar, ne giyecek diye karar verdi mi? Ben evde olacağım için, öyle bir derdim yok. Ama şık bir yerde kutlayacak olanlar için; bence yılbaşına en uygun konseptler: kırmızı renk, parıltılı kumaşlar ve son zamanların en popüler rengi zümrüt yeşili elbiseler.


Parıltılı Elbiseler




          


Kırmızı Elbiseler       




Zümrüt rengi elbiseler




                    

Hiç yorum yok: