23 Aralık 2011 Cuma

Versace for H&M Cruise 2012

Versace for H&M koleksiyonunu sadece resimlerden görebilmiştim. Şimdi de Versace for H&M Cruise 2012 koleksiyonu çıkıyor. Eminim buna da baya ilgi olur ve ben yine yakından göremem :) Gerçi resimlerden sanki çok güzel gibi görünen ürünler, yakından bakınca kötü gözüküyor. Cruise koleksiyonu da, iç bayıltacak kadar fazla sayıdaki meyve desenleri ile benim yakınımdan bile geçmez. Mümkün değil, giyemem. Siz nasıl buldunuz koleksiyonu?


Bu bileziği çok beğendim. Zaten koleksiyonda takılar dışında pek bir şey beğenemedim.

Bir de bu bikini güzel. Meyve desenleri burada gözüme batmadı.

Koca koleksiyonda en çok beğendiğim tasarım, bu babet oldu.

Bunu da annem için düşünebilirim :)



Meyveler yerine, kelebekler olsaydı hep keşke...

1 yorum:

Elif dedi ki...

O topuklu ayakkabidan istiyorum pleasee!