10 Ocak 2012 Salı

Blair'in gelinliği

Gossip Girl, dünyada olduğu kadar, ülkemizde de bir fenomen oldu. Dizideki karakterlerin giydikleri, her gün moda bloglarının sayfalarını işgal etti. Hatta ülkemizde de Küçük Sırlar adıyla çakması bile yapıldı. Ben ise, bir türlü bu diziye ısınamadım. Hiç başlamadım ve başlamaya da niyetim yok ama bloglar üzerinden kıyafetleri takip ediyorum tabi kii.




Leighton Meester'ın oynadığı Blair karakteri duyduğuma göre prenses olacakmış ve görkemli bir düğün yapılacakmış. Tabi ki gelinliğini kimin yapacağı da merak konusuydu.

Gelinlik denilince ilk akla gelen isimlerden, Vera Wang bu işi üstlenmiş. Ortaya çıkan sonucu beğendim mi? HAYIRRRRR!!!

Hiçççç benim tarzım olmayan, kat kat bir gelinlik. Bir de ön taraftaki işlemeleri beni benden aldı. Çok gereksiz. Bir prensese yakışacak gelinlik değil bence. Siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok: