14 Ocak 2012 Cumartesi

Şubat 2012 kapakları

Yabancı dergilerin hızına yetişemiyorum gerçekten de. Daha ocak ayının başında şubat ayının dergilerini çıkarıyorlar. Bu nasıl bir iş gücüdür, nasıl bir çalışma düzenidir? :) Yine size, şubat dergilerinden birkaç örnek derledim. Bakalım hangilerini beğeneceksiniz...

Glamour Fransa/ Beyonce
Geçtiğimiz günlerde doğum yapan Beyonce, bu fotoğrafta herhalde hamileliğin ilk aylarında. Üzerindeki
elbise de Roberto Cavalli imzasını taşıyor.


Cosmopolitan ABD/Dakota Fanning
Cosmopolitan'ın 17 yaşında bir genç kızı kapak yapması biraz tepki çekti. Bence de Dakota Fanning, Cosmo Girl kapağına uygun bir isim olabilirdi ancak. Ama yine de Fanning, J.Mendel elbisesi ile çok güzel görünüyor.

Harper's Bazaar ABD/ Demi Moore
Ashton Kutcher ile yollarını ayıran ve ayrılık sonrası acayip kilo veren Demi Moore, Tom Ford imzalı bir tasarımla Harper's Bazaar kapağında. Benim merak ettiğim Demi'nin diğer kolu nereye kaybolmuş???


InStyle ABD/ Drew Barrymore
Geçtiğimiz günlerde nişanlanan Drew Barrymore, beyaz renkli MaxMara elbisesi ile kapakta. Aşık olduğu gözlerinden belli :) Ya da bana öyle geliyor, ben çok romantiğim..


Instyle Avustralya/ Katherine Heigl
Katherine Heigl'in herhangi bir derginin kapağında olmadığı bir ay yok gibi herhalde. Olsun, ben çok beğeniyorum kendisini. Bu kapakta da, Alex Perry elbisesi ile çok güzel çıkmış.

Marie Claire Avustralya / Reese Witherspoon
Bu kadına bir türlü ısınamadım, hiç de beğenmiyorum. Marie Claire kapağı da çok sıradan olmuş. Üstelik J.Mendel elbisesi de, 2010 fall koleksiyonundan.

Marie Claire ABD/ Christina Aguilera
Son zamanlarda fazla kiloları ile dikkat çeken Christina Aguilera, Marie Claire'deki röportajında şu andaki vücudunu hem kendisinin, hem de sevgilisinin çooook sevdiğini söylemiş. Kapaktaki beyaz ceket Emporio Armani, siyah body suit ise Marlies Dekkers.


Glamour ABD / Rachel McAdams
Evet, sevdiğim ve çok sempatik bulduğum oyunculardan biri. Üstelik tam yaz esintilerinin hissedildiği kapaktaki gömleğin markası Mavi :) Ne gurur verici di mi? Şort da Dolce & Gabbana.


Elle ABD/ Reese Witherspoon
Yine bir Reese Witherspoon kapağı daha. Bu sefer üzerinde siyah-beyaz Emporio Armani elbise var. Vücudu bir garip durmuş gibi geldi bana

W ABD/Rooney Mara
The Girl With The Dragon Tattoo filminin başrolü Rooney Mara. Milenyum Üçlemesi'nin ilk kitabı ve devam kitapları MUH-TE-ŞEM. Kitaplar bittiğinde Lisbeth Salander'dan ve Mikael Blomkvist'ten ayrı kalacağım için ciddi üzülmüştüm :) İnşallah filmi de aynı şekilde güzeldir. Bu arada üzerindeki ceket de Burberry Prorsum.


Vanity Fair ABD/ Daniel Craig, George Clooney, Matt Damon
Çok yakışıklı bir kapak olmuş :) Daniel Craig: Belstaff Ceket, Tommy Hilfiger jean. George Clooney: Giorgio Armani takım. Matt Damon: John Varvatos sweater ve Tommy Hilfiger jean.
Vogue Almanya/Michelle Williams
'My Week With Marilyn' filminde Marilyn Monroe'u canlandıran Michelle Williams, çok benzememiş mi gerçekten de?

1 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

merhabaa blog alemine hoşgeldin :)) dergide çalışmak keyifli olsa gerek keyifli bir blog olmuş kolay gelsin