19 Ocak 2012 Perşembe

Taylor Swift Vogue'a kapak olursa

Taylor Swift'e bir türlü ısınamadım. Kadın, Amerika'da fırtınalar estiriyor ama bence çok itici ve antipatik. Henüz 22 yaşında ama milyonlarca albüm sattı, bir sürü Grammy kazandı... Başarısına diyecek lafım yok, sadece şapka çıkartabilirim :) Fakat gel gör ki, bir insan beni bu kadar itemez! Sırf bu yüzden, bir tane şarkısını bile dinleyemedim. Bir de gitti Jake Gyllenhaal'le çıktı ya bir ara, iyice deliye döndüm. Neyse ki, kısa sürdü ilişkileri :)
Şimdi de Taylor Swift, Amerikan Vogue'a kapak olmuş. Bence hiç Vogue'a yakışır bir insan değil. Yine de kapakta, olduğundan çok daha güzel çıkmış. Biraz Brigitte Bardot esinlenmeleri hissettim...


Bir de Brigitte Bardot'ya bakalım..



1 yorum:

zeys dedi ki...

Bende hic sevmiyorumm hic de begenmiyorummm