18 Ocak 2012 Çarşamba

Golden Globe

Biliyorum, biraz geç kaldım bu post için. Ama vakit bulamadım maalesef. Bu sene Golden Globe kırmızı halı töreni beni çok da etkilemedi. Gözlerim, Sarah Jessica Parker, Victoria Beckham, Jennifer Aniston, Gwyneth Paltrow, Anne Hathaway gibi daha bir sürü ismi aradı... Bakalım heyecanla Oscar törenini bekliyorum. Sizin için, kırmızı halıyı biraz kategorilere ayırdım. Buyurunuz :)

Mavi

Freida Pinto: Prada elbise, Chopard kolye ve Judit Leiber clutch
Jodie Foster: Özel dikim Armani elbisesi ile çok şık
Kelly Osbourne: Kendisi başımıza moda uzmanı seçildi her ne hikmetse! Üzerindeki de Zac Posen
Michelle Williams: Bu kız neden hep babaanne gibi giyiniyor anlamıyorum; elbise Jason Wu
Sofia Vergara: Bence gecenin en şıklarından biri. Vera Wang elbisesinin içine girebilmek için çok sıkı bir spor programına girmiş.
Tilda Swinton: Yine gayet maskulen bir Tilda. En yakın arkadaşlarından biri olan Haider Ackermann tasarımıyla.

Parıltılar
Lea Michele: Yeni yeni ısınmaya başladığım 'Glee' dizisinden Lea'nın Marchesa elbisesi de gecenin en şıklarından. Yalnız pozdan poza girmesi beni benden aldı!
Mary J Blige: Gecenin rüküşlerinden. Elbise Michael Kors, clutch ise Jimmy Choo.
Nicole Richie: Julien MacDonald elbise ve tabi ki kendi markası House of Harlow takılarla.
Salma Hayek: Kırmızı halı röportajında son anda fikir değiştirerek, bu Gucci elbiseyi giydiğini söyledi.
Madonna: Reem Acra elbisesi ile, kıyamasam da gecenin rüküşlerinden :(
Evan Rachel Wood: Bu kızın porselen tenine hayranım. Gucci Premiere elbisesi de çok şık.

Pudra
Charlize Theron: Çoğunluk bu tasarımı çok beğenmiş ama ben hiç beğenmedim. Ama her ne kadar beğenmesem de, söz konusu Charlize Theron olunca yine de insan beğeniyor. Dior Couture.
Kate Beckinsale: Sonunda taytını ve çizmelerini çıkarmış anlaşılan :) Roberto Cavalli elbisesi çok klasik, bana daha önceki kırmızı halı görüntülerini anımsattı.
Heidi Klum: Calvin Klein elbise, Golden Globe için fazla sade.
Elle MacPherson: Vücut inanılmaz :) Ama Zac Posen elbise başarısız.

Kırmızı
Stacy Keibler: George Clooney'nin manitası kırmızı Valentino elbisesi ile.
Reese Witherspoon: Yine sevmediğim Reese karşımda! Zac Posen
Diana Agron:  Kuğu desenlerinin işlendiği elbisesi Giles. 

Tek Omuz
Amanda Peet: Gecenin en en rüküşlerinden. Marc Jacobs ama feci bir elbise, üstelik makyaj da felaket!
Angelina Jolie: Ya şu anda fark ettim ama yapacak bir şey yok; bu elbisenin yakasından dolayı tek omuz sanmışım :)) Neyse artık :) Atelier Versace.
Busy Philipps: Temperley London
Debra Messing: Monique Lhuillier elbise, Marchesa clutch.
Viola Davis: Gecenin en şıklarından biri Viola Davis bence. Pucci elbise, Jimmy Choo ayakkabılar. 





Hiç yorum yok: